Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak


Salam.. Dikesempatan ini ayah2B ingin mengucapkan:


"SeLamaT MenyamBuT BulaN RaMaDHan Al-MuBaraK"


Semoga ibadah puasa kita lebih baik dari tahun2 sebelumnya.. Sesungguhnya Ramadhan merupakan bulan keampuanan.. Mudah2an Allah sudi mengampunkan segala dosa kita dan meredhai kehidupan kita dunia dan akhirat... Aminnn..

Kepada ma-abah dan mak, Yung mohon ampun dan maaf atas segala kesilapan dan ketelanjuran kata atau perlakuan.. Halalkan semuanya.. Nanti kita berbuka sama2 ya..

Kepada ibu2B, saya nak mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.. Sememangnya banyak lagi kekurangan saya sebagai suami.. Semoga rumahtangga kita makin berseri dgn kehadiran baby nanti.. Terima kasih sebab sudi terima saya seadanya..

Kepada adik2 ku.. Tabah lah mengharungi kehidupan ini.. Kisah kita masih panjang.. Anggap saja apa yang telah berlaku sebagai pengajaran dan iktibar buat kita.. Jangan putus asa.. Allah sentiasa bersama dengan hamba2Nya yg sabar..

Buat kengkawan.. Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat waktu susah dan senang.. Biar jarak dan masa menjadi pemisah.. Namun Insya Allah, kenangan tetap abadi dalam ingatan.. Semoga semuanya beroleh kejayaan dunia dan akhirat.. Maafkan segala khilaf dan halalkan semuanya ya..

Salam ramadhan..
Psssttt.. Berdebar juga ni.. ibu2B dah dekat 9 bulan..

No comments:

Post a Comment